• Pytania

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?

Jeżeli produktu nie można dodać do koszyka, spowodowane jest to faktem, iż dostępny jest on tylko "Na zamówienie". Po kliknięciu na przycisk "Na zamówienie" użytkownik zostaje przekierowany do formularza kontaktowego, który można wypełnić i złożyć zapytanie dotyczące danej części. Po wysłaniu formularza nasi konsultanci postarają się jak najszybciej odpowiedzieć i przedstawią Państwu informację zwrotną (e-mailowo lub telefonicznie) odnośnie przewidywanego teminu uzupełnienia danego produktu na magazynie.

Czy informacje o dostępności towaru są zawsze aktualne?

Dokładamy wszelkich starań, aby informacje nt. dostępności towarów na stronie AutoWróbel.pl były aktualne. Ze względu na ciągłą zmienność stanów magazynowych i nieustające powiększanie się bazy towarowej jest to jednak mocno utrudnione, więc prosimy o wyrozumiałość, gdyby okazało się, że informacja na stronie różniła się od rzeczywistej dostępności towaru.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zazwyczaj czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze od momentu jego złożenia, jednak nie jest to regułą.

Od jakiego momentu liczony jest czas realizacji?

W przypadku płatności przelewem lub innym przekazem pieniężnym, czas realizacji jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty w systemie, a nie od złożenia zamówienia.

Czy w Auto Wróbel jest możliwy odbiór osobisty?

Części można odbierać w naszej siedzibie w Warszawie, przy ul. Łodygowej 23.
UWAGA!
Przed zgłoszeniem się po odbiór towaru prosimy poczekać na informację mailową lub telefoniczną, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Konieczne jest bowiem potwierdzenie, czy zamówienie jest już skompletowane i części są już dostępne w siedzibie firmy. Dotyczy to również tych towarów, oznaczonych na naszej stronie jako dostępne.
Jeśli nie otrzymali Państwo takiej informacji, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy istnieje możliwość negocjacji ceny?

Ceny prezentowane na stronie są cenami brutto, w polskich złotych. Z założenia ceny te są ustalone na sztywno, możliwość uzyskania rabatu jest możliwa wyłącznie przy regularnym korzystaniu z naszego sklepu i przekroczeniu odpowiedniego progu obrotowego.

Kiedy zamówienie zostaje anulowane?

Zamówienie można odebrać w ciągu 5 dni od otrzymania informacji, że części są gotowe do odbioru. Jeśli nikt się nie zgłosi po towar do tego czasu, zamówienie zostanie anulowane. Odbierać części osobiście można od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00-18.00.